Regulamin
REGULAMIN SKLEPU ONLINE www.vikicakes.pl
- Postanowienia ogólne
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca jest płatnikiem VAT.
- Sprzedawca wystawia faktury VAT.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty wolne od wad.
- Wszystkie Towary oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie są nowe.
- Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Usług, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
- Formy kontaktu ze Sprzedawcą
- Elektronicznie na adres: info@vikicakes.pl ;
- Listownie na adres: F.H.U. MONO Wiktoria Klatecka, Cichoradz 18, 87-133 Rzęczkowo;
- Telefonicznie: 697 007 047 ;
- Numer rachunku bankowego: 20 1020 5011 0000 9102 0360 5185 .
- Formy płatności.
Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy, w terminie 3 dni od daty złożenia Zamówienia. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy wskazany jest na stronie Sklepu i w § 2 Regulaminu sklepu online;
- płatność online – przedpłata online przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności elektronicznych Przelewy24.pl dostarczany przez PayPro S.A., z siedzibą w Poznaniu (60-317), przy ulicy Kanclerskiej 15;
- płatność gotówką przy odbiorze- opcja płatności dostępna w przypadku zamówienia Towaru z odbiorem w siedzibie Sprzedawcy, polegająca na uiszczeniu płatności przy odbiorze towaru.
- Zawarcie umowy sprzedaży.
- Aby zamówić Produkt za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową Sklepu, www.vikicakes.pl, a następnie wybrać Towar, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
- W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
- dodanie Towaru do koszyka;
- wypełnienie formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego oraz adres dostawy;
- podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży;
- wskazanie danych wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podanie innych danych do rozliczenia, jak NIP i nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura;
- wybór formy dostawy/ odbioru zamówionego towaru;
- w przypadku wybrania dostawy do paczkomatu inPost- wybór paczkomatu;
- wybór formy płatności;
- akceptacja regulaminu Sklepu;
- potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub o równoważnej treści;
- Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
- Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Towar. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
- Termin realizacji zamówienia i dostawa Towarów.
- Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia na Towary przemysłowe w ciągu 3 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność. Termin realizacji zamówień na torty, ciasta i desery ustalany jest z klientem indywidualnie.
- Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towarów, który jest uzależniony od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy.
- Koszty dostawy Towarów podane są do wiadomości Kupującego przed wysłaniem przez niego Zamówienia.
- Koszt dostawy związany jest z wyborem sposobu dostawy przez Kupującego.
- W przypadku wybrania dostawy transportem własnym sprzedawcy:
- Koszt dostawy Tortów to 3 PLN za 1 km;
- Koszt dostawy w przypadku Słodkich Stołów to 6 PLN za 1 km (dwa przyjazdy przed i po imprezie).
- Kupujący ma do wyboru kilka możliwości sposobu dostawy, w tym:
- Dostawa transportem własnym Sprzedawcy;
- Przesyłka kurierska;
- Dostawa do paczkomatu InPOST;
- Odbiór własny w siedzibie Sprzedawcy.
- W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Kupujący stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki lub niezgodność zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.
- Jeśli jest to możliwe Kupujący może w razie uszkodzeń sporządzić protokół uszkodzeń w obecności przedstawiciela Dostawcy (np. kuriera). Przyspieszy to postępowanie reklamacyjne, ale nie jest niezbędne do dochodzenia roszczeń.
- Prawo odstąpienia od umowy.
- Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
- Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu objęcia przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w posiadanie Towaru.
- Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem poprzez e-maila.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: info@vikicakes.pl .
- Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Konsument lub Klient-Konsument może także sporządzić własnoręcznie pismo o odstąpieniu od umowy, przy czym za niezbędne uważa się co najmniej:
- dane identyfikacyjne i adresowe Konsumenta
- nazwę lub symbol zwracanego Towaru,
- datę otrzymania Towaru przez Konsumenta,
- numer rachunku bankowego lub inny sposób zwrotu kosztów Towaru przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi- Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klienta- Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
- W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
- Wyjątki od odstąpienia od umowy
- Zgodnie z artykułem 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi- Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; dotyczy to w szczególności ciast, tortów i deserów produkowanych przez Sprzedawcę;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; dotyczy to w szczególności ciast, tortów i deserów produkowanych przez Sprzedawcę;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot środków i odesłanie Towaru.
- Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba, że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych otrzymanych od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta do momentu otrzymania towaru od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta lub dostarczenia przez niego dowodu odesłania Towaru.
- Konsument lub Klient-Konsument powinien zwrócić Towar niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwroty należy kierować na adres siedziby Sprzedawcy podany w § II Regulaminu sklepu on-line.
- Konsument lub Klient-Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu powstałe w wyniku korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Zwrot kosztów dostawy.
- Konsument lub Klient-Konsument nie ponosi kosztu zwrotu, za wyjątkiem zwykłych kosztów zwrotnej wysyłki Towaru do Sprzedawcy.
- Zwykłe koszty zwrotu, które ponosi Konsument lub Klient-Konsument to w szczególności koszt opakowania do wysyłki i opłaty za nadanie przesyłki do Sprzedawcy.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi- Konsumentowi koszt dostawy Towaru liczony jako najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy dostępny w ofercie Sprzedawcy.
- Sprzedawca nie będzie zobowiązany do zwrotu kosztu dostawy Towaru do Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w sytuacji, gdy:
- Sprzedawca dostarczył Towar w formie darmowej dostawy, np. po przekroczeniu ustalonej przez Sprzedawcę wartości zamówienia lub w ramach innej akcji promocyjnej prowadzonej przez Sprzedawcę;
- Konsument lub Klient-Konsument zwraca część zamówionych Towarów, a koszty dostawy nie były liczone od sztuki tylko od całości zamówienia.
- Zasady reklamacji na podstawie rękojmi.
- Konsument lub Klient- Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, w okresie 2 lat od momentu wydania Towaru w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną.
- Konsument lub Klient- Konsument może złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady.
- Wszelkie reklamacje Kupujących powinny być wysyłane w formie pisemnej lub na adres e-mail Sprzedawcy wskazany w punkcie II Regulaminu sklepu on-line.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres e-mail lub adres korespondencyjny.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres, kod pocztowy, nazwę zakupionego Produktu, opis reklamacji, datę ujawnienia się wady Produktu, potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta- Konsumenta adres (w tym adres e-mail).
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi- Konsumentowi koszt odesłania reklamowanego Towaru, niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z tytułu rękojmi.
- Gwarancja.
- Niektóre Towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez Gwaranta (producenta lub dystrybutora Towaru).
- Jeśli dany Towar jest objęty gwarancją to do niego dołączony jest przez producenta lub dystrybutora dokument gwarancyjny.
- Okres gwarancji oraz zakres odpowiedzialności Gwaranta jest określony w oświadczeniu gwarancyjnym oraz opisie Towaru lub Produktu.
- Uprawnienia przyznane z tytułu gwarancji są niezależne od uprawnień wskazanych w rękojmi.
- Ochrona danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Zasady przetwarzania danych zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie www.vikicakes.pl w zakładce Polityka Prywatności.
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz usług.
- Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
- urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
- odpowiednio skonfigurowanej przeglądarki internetowej, która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript;
- aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
- Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
- aktualny system antywirusowy;
- skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall);
- zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa;
- aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej;
- oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF/.DOC.
- Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Towarów oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
- Rejestracja w Sklepie i założenie Konta.
- Kupujący w trakcie dokonywania Zamówienia może zarejestrować się w Sklepie.
- Założenie Konta jest dobrowolne.
- Konto umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i przyśpiesza składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych Kupującego na formularzu Zamówienia.
- Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także adres e-mail oraz tworzy własne hasło.
- Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu osobom trzecim.
- Kupujący, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.
- Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą Konta poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Kupującego.
- Newsletter
- Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy. Newsletter jest nieodpłatną usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
- Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
- Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz wyrażenia dobrowolnej i jednoznacznej zgody .
- Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
- Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę.
- Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie Newsletter w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
- Formularz kontaktowy
- Sprzedawca umożliwia Kupującemu wysłanie zapytania przez Kupującego do Sprzedawcy za pomocą dedykowanego formularza na stronie Sklepu.
- Korzystanie przez Kupującego z Formularza jest dobrowolne i bezpłatne.
- Poza formularzem Sprzedawca udostępnia Kupującemu na stronie Sklepu także numer telefonu oraz adres e-mail, na który Kupujący może się kontaktować ze Sprzedawcą.
- Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych osób korzystających z Formularza, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
- Autorskie prawa majątkowe
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
- Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
- W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu, w tym wchodzących w ich skład elementów graficznych, oprogramowania oraz prawa w zakresie baz danych, osoba, która dokonała naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej.
- Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http//www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php .
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
- Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Towar Kupującemu.
- Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
- Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.
- Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
- Nowy lub zmieniony Regulamin wchodzi w życie po 14 dniach od publikacji na stronie internetowej Sprzedawcy.
- Stosowane definicje
1. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.vikicakes.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów, dostępnych w Sklepie.
2. Sprzedawca – F.H.U. MONO Wiktoria Klatecka, Cichoradz 18, 87-133 Rzęczkowo.
3. Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady korzystania ze Sklepu.
4. Polityka Prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
5. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
8. Kupujący – zarówno Klient, Klient-Konsument jak i Konsument.
9. Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca.
10. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści.
11. Towar – wszystkie produkty fizyczne dostępne w Sklepie,
12. Rękojmia – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego Produktu.
13. Gwarancja – dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości Towaru złożone przez Gwaranta. Wskazuje obowiązki Gwaranta i uprawnienia Kupującego w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.
14. Gwarant – przedsiębiorca, który złożył oświadczenie gwarancyjne, np. producent, importer, dystrybutor Towaru lub Sprzedawca.
15. Konto – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Sklepu, zapisywania Produktów do ulubionych lub wglądu do historii Zamówień realizowanych w Sklepie.
16. Newsletter – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
Regulamin obowiązuje od 01.02.2022
Załącznik 1
Formularz odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
Cichoradz 18
87-133 Rzęczkowo
Formularz zwrotu/ reklamacji/ wymiany towaru
(równoznaczny z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej drogą elektroniczną na odległość)
Imię i nazwisko/ nazwa ………………………………………………………………………………………………………………………
Numer zamówienia …………………………………………………………………………………………………………………………..
Nr telefonu ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
Produkt do zwrotu/wymiany/reklamacji | Zaznacz właściwe | Powód decyzji | |||
Zwrot | Wymiana | Reklamacja | |||
1 | |||||
2 | |||||
3 |
Środki zostaną przelane na rachunek bankowy podany poniżej.
- Rachunek bankowy (numer):
Instrukcja i dodatkowe informacje:
- Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy i zwrócenia nam towaru w terminie 14 dni bez podania jakichkolwiek przyczyn. Warunkiem jest odesłanie zamówionego towaru w stanie niepogorszonym, nieużywanym i czystym z oryginalnie przymocowanymi metkami. (dotyczy Konsumenta i Klienta- Konsumenta).
- Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od całości umowy zwracamy Państwu wszystkie płatności otrzymane od Państwa, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu doręczenia innego niż najtańszy zwykły sposób doręczenia oferowany przez nas). Zwrotu pieniędzy staramy się dokonywać możliwie szybko, lecz nie później niż po 14 dniach.
- Będą musieli Państwo ponieść bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towaru
Towar należy odesłać na adres: F.H.U. MONO Wiktoria Klatecka, Cichoradz 18, 87-133 Rzęczkowo